maandag 23 september 2013

Flipsko reist een beetje door Frankrijk

Hey Kiko, hier Flipsko,

Met mij gaat alles 'kwaak'. Ik ben naar Frankrijk geweest met de trein, naar 'Lens', Vragen jullie zich af hoe je dat uitspreekt? Probeer maar nekeer :-) En ik zal het u verklappen als ik terug ben! We zijn met de trein gereisd en vlug dat ie reed zeg...
Vanaf het station van Lens hebben we een flinke wandeling gemaakt, af en toe stak ik me weg,, en mocht Luc me zoeken, zoek me maar eens op de volgende foto?!
Oef zeg, dat was een fikse wandeling, aangekomen aan het museum, zittend op de schouder van Luc. Tot mijn grote spijt mocht ik niet binnen in het museum, omdat ik wat teveel kwaakte (hihi)! Maar van Luc mocht ik ondertussen in het gras spelen, en ik moet zeggen t'was plezant, even blij was als ik Luc terug zag....



Groetjes van Luc en Flipsko, "kwaak kwaak kwak kwak"

Ik ben weldra terug hoor Kiko, maar eerst moet ik nog een paar andere leuke avonturen beleven, tot kwaaks Kiko en ook nen dikke kus of ne 'kwaak' zoals dat ze bij ons kwaken :-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten